Forum Skarżyskie forum komunikacji miejskiej Strona Główna Skarżyskie forum komunikacji miejskiej
POMOC SzukajFAQ Zaloguj
Sprawy, które poruszylibyśmy na spotkaniu w MKSie

 
Odpowiedz do tematu    Forum Skarżyskie forum komunikacji miejskiej Strona Główna » Sala konferencyjna Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Sprawy, które poruszylibyśmy na spotkaniu w MKSie
Autor Wiadomość
Mateusz
Kierowca


Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 154
Skąd: Skarżysko/Kielce

Post Sprawy, które poruszylibyśmy na spotkaniu w MKSie Odpowiedz z cytatem
Zakładam ten temat aby podyskutować i ustalić o co się będziemy pytać i co byśmy im pokazali (typu np. nowy rozkład jazdy).
Goraco zapraszam do pisania tutaj.
Sro Lis 18, 2009 11:50 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Nazwa Skype
Reklama







Sro Lis 18, 2009 11:50
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Na pewno nowy rozkład, nowe linie.

Można by poruszyć temat #401, który został wyprodukowany w 2001 roku, a rejestrację ma z 2003 roku.

Proponuję również temat remontu #333. Naszą propozycją (o ile się zgodzicie) jest propozycja Adama, aby podczas remontu nie zmieniać tylnej ściany i przywrócić go do oryginalnych barw (kremowo-czerwone).
Jak już jesteśmy przy tym to sprawa imprezy #333 lub #357 (ostatni fioletowy mig).

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Sro Lis 18, 2009 16:02 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Adam_S
Początkujący


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 66
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Ja myślę, że nadrzędnym celem powinien być dla nas jako miłośników "333" w oryginalnych barwach i konfiguracji - gdyby to udało się nam osiągnąć to byłby to prawdziwy sukces. Niestety żadne rozwiązanie połowiczne nie wchodzi w grę. Jako nieliczna jakby nie było grupa mielibyśmy swojego pupilka "333" Smile Impreza oczywiście też - wszystko jest jeszcze do dogadania.

_________________
Angielskie autobusy ? Dlaczego nie Smile Są tak wstrętne, że aż piękne.

Człowiek, który wymyśli niezniszczalny rozkład jazdy autobusów dostanie Nobla Smile
Pon Gru 07, 2009 22:59 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Nazwa Skype
Mateusz
Kierowca


Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 154
Skąd: Skarżysko/Kielce

Post Odpowiedz z cytatem
No to tak:
● Nowa szata graficzna rozkładów (postaram się coś wymyślić i Wam przedstawić na forum jeszcze).
● Zaproponować nowe linie, które są potrzebne mieszkańcom.
● Poprosić o zachowanie Jelcz PR110M #333 w oryginalnym nadwoziu (czyli tylna ściana żeby została bez zmian) i w starych barwach (kremowo-czerwonych)
Proponowałbym jeszcze:
● Zaprojektować nowe tablice, bo nie ma co ukrywać, że Skarżysko ma bardzo słabą informacje pasażerską. Najgorzej jest z boczna tablicą, która jest mała przez co też nie czytelna. I te pseudo ramki na tablice czyli dwie szyny przyklejone na szybie z boku i z tyłu.
Sro Sty 20, 2010 16:11 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Nazwa Skype
coria
Początkujący


Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 36
Skąd: Skarżysko/Radom

Post Odpowiedz z cytatem
A może gdzieś jest nawet model Sanosa? O kurcze..... takie wspaniałe wspomnienie dzieciństwa!

Rozkłady: Szata graficzna do zmiany - to prawda

oznakowanie: koniecznie coś nowego! najbardziej czytelne z odległości jest ciemne (czarne) tło i jaskrawe (czerwone, pomarańczowe, żółte) liczby o odpowedniej szerokości i odstępie - to tylko dla numeru linii
co do bocznych tablic - widziałem wiele w różnych miastach i najbardziej do gustu przypadły mi dawne tablice boczne w Łodzi: białe prostokąty (dwustronne!), nr linii czarny w czerwonym kółku i w sześciu rzędach nazwy pętli i przebieg trasy (dla naszego miasta chyba wystarczy
Pon Lut 01, 2010 21:34 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
Sprawy podstawowe, dla mnie jako pracownika ZTM, związane z komunikacją w Skarżysku to:

* Nadanie przystankom poszczególnych nazw, np. Erbel 01 (w kierunku Łyżew), Erbel 02 (w kierunku Milicy), a nie tak jak jest teraz: 1-go Maja i tyle...
* Zmiana czytelności rozkładów jazdy. Te obecne w formacie g:m czyli godzina:minuta 13:45 np, są przestarzałe. Osobiście proponuje zrobić to w sposób ogólnie przyjęty przez większość przedsiębiorstw, np:

8 | [07] [28] [53]
9 | [13] [33] [59]

W Warszawie dodatkowo, każda minuta w takim nawiasie jak powyżej oznacza kurs wykonywany pojazdem niskopodłogowym. Niestety w realiach MKSu to raczej niemożliwe, ale i w sumie nie potrzebne.

* Tak jak koledzy tutaj wspomnieli, zmiana oznaczeń informacyjnych na autobusach. Mam opracowane to w swoim projekcie komunikacji. Wrzucę tutaj później.

* Zmiana głupiego według mnie nawyku - dlaczego na autobusach z wyświetlaczami przednimi znajduje się tylko numer linii ? Kiedyś było tak: http://www.phototrans.eu/14,54309,0,Neoplan_K4016td_400.html

* Utworzenie przynajmniej 1 nocnej linii stale wykonującej kursy, np. co godzinę. W zamyśle głównym 2 nocne linie. Jedna nie obsłuży całego miasta.

* Nowe linie o których mowa

* Zwiększenie liczby kursów na poszczególnych liniach.

PS:

* Dlaczego kierowcy autobusów przed zamknięciem drzwi nie używają brzęczyków ? Również temat do dyskusji, tym bardziej że z moich informacji wynika że są one zainstalowane.
Czw Lut 18, 2010 15:32 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Bartek_K napisał:

* Nadanie przystankom poszczególnych nazw, np. Erbel 01 (w kierunku Łyżew), Erbel 02 (w kierunku Milicy), a nie tak jak jest teraz: 1-go Maja i tyle...


No to jest dobry pomysł, chociaż i tak jest już on w części w praktyce, bo na rozkładach używa się tylko tego co jest w nawiasie. Np. na przystanku 1 Maja (Żurawia) przy każdej linii na początku jest np.: Żurawia - 1 Maja - Słowackiego itd.

Bartek_K napisał:

* Zmiana czytelności rozkładów jazdy. Te obecne w formacie g:m czyli godzina:minuta 13:45 np, są przestarzałe. Osobiście proponuje zrobić to w sposób ogólnie przyjęty przez większość przedsiębiorstw, np:

8 | [07] [28] [53]
9 | [13] [33] [59]

W Warszawie dodatkowo, każda minuta w takim nawiasie jak powyżej oznacza kurs wykonywany pojazdem niskopodłogowym. Niestety w realiach MKSu to raczej niemożliwe, ale i w sumie nie potrzebne.


Tak, tutaj masz rację, jest to dobry sposób, ale na większości linii byłby tylko jeden kurs co godzinę, albo nawet co dwie (ob. 12 w dni wolne). Tak jak wspomniałeś, oznaczanie kursów niskopodłogowych mijaj się z celem, bo zaznaczą np. że kursy niskopodłogowe są na 1 brygadzie jedynki, a tutaj podjeżdża peerka.

Bartek_K napisał:

* Zmiana głupiego według mnie nawyku - dlaczego na autobusach z wyświetlaczami przednimi znajduje się tylko numer linii ? Kiedyś było tak: http://www.phototrans.eu/14,54309,0,Neoplan_K4016td_400.html


To nie jest głupi nawyk, tylko po prostu nie ma możliwości włączyć całego wyświetlacza - coś z nimi jest. Dla mnie lepiej jak mają wyświetlać sam numer linii, niż jakby wcale miały nie wyświetlać. Co prawda - lepiej byłoby dla MKS-u zakupić nowe wyświetlacze najlepiej diodowe jak w liberach.

Bartek_K napisał:

* Utworzenie przynajmniej 1 nocnej linii stale wykonującej kursy, np. co godzinę. W zamyśle głównym 2 nocne linie. Jedna nie obsłuży całego miasta.


W wątku "Linie nocne" postaram się jakoś to zorganizować. Chociaż w realiach może się tak okazać, że w końcu pójdą one do kasacji, bo MKS dla przysłowiowego "powietrza" linii utrzymywać nie będzie...

Bartek_K napisał:

* Zwiększenie liczby kursów na poszczególnych liniach.


No, jeżeli chcemy uruchomić tyle linii, to może być tak, że niektórych MKS nie będzie mógł uruchomić, bo... nie będzie miał czym ich obsłużyć. MKS obsługuje również wszelakie przewozy szkolne i już przy obecnym stanie linii jak zauważył Adam: "około 14 na bazie robi się pusto".

Bartek_K napisał:

* Dlaczego kierowcy autobusów przed zamknięciem drzwi nie używają brzęczyków ? Również temat do dyskusji, tym bardziej że z moich informacji wynika że są one zainstalowane.


O ile mi wiadomo te "brzęczyki" są zainstalowane i używane tylko w liberach. W solinach tego nie stwierdziłem.

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Pią Lut 19, 2010 06:43 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Mateusz
Kierowca


Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 154
Skąd: Skarżysko/Kielce

Post Odpowiedz z cytatem
Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Nadanie przystankom poszczególnych nazw, np. Erbel 01 (w kierunku Łyżew), Erbel 02 (w kierunku Milicy), a nie tak jak jest teraz: 1-go Maja i tyle...


No to jest dobry pomysł, chociaż i tak jest już on w części w praktyce, bo na rozkładach używa się tylko tego co jest w nawiasie. Np. na przystanku 1 Maja (Żurawia) przy każdej linii na początku jest np.: Żurawia - 1 Maja - Słowackiego itd.
Ale przecież mamy też zaproponować nowy rozkład na którym by się wymieniło każdy przystanek (muszę jakoś pomyśleć jak zrobić to na rozkładzie który zaproponowałem) więc problemu żadnego nie wiedzę, jestem jak najbardziej na tak z nadaniem nazw przystankom, tylko wszystkie trzeba posiedzieć nad tym i rozbić to z głową, bo wspaniałomyślny ZTM Kielce spieprzył robotę przy nadawaniu nowych nazw przystankom, ja później trochę posiedzę nad tym i zaproponuje Wam nazwy przystanków.

Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zmiana czytelności rozkładów jazdy. Te obecne w formacie g:m czyli godzina:minuta 13:45 np, są przestarzałe. Osobiście proponuje zrobić to w sposób ogólnie przyjęty przez większość przedsiębiorstw, np:

8 | [07] [28] [53]
9 | [13] [33] [59]

W Warszawie dodatkowo, każda minuta w takim nawiasie jak powyżej oznacza kurs wykonywany pojazdem niskopodłogowym. Niestety w realiach MKSu to raczej niemożliwe, ale i w sumie nie potrzebne.


Tak, tutaj masz rację, jest to dobry sposób, ale na większości linii byłby tylko jeden kurs co godzinę, albo nawet co dwie (ob. 12 w dni wolne). Tak jak wspomniałeś, oznaczanie kursów niskopodłogowych mijaj się z celem, bo zaznaczą np. że kursy niskopodłogowe są na 1 brygadzie jedynki, a tutaj podjeżdża peerka.
Wcale oznaczanie dodanie oznaczenia "N" na rozkładzie nie mija się z celem, ponieważ MKS ma 3 Libera, które są niskowejściowe, ale mają rampę dla wózków inwalidzkich i mają kilka siedzeń z przodu z poziomu podłogi i są dwa Neoplany K4016td które są niskopodłogowe na całej długości pojazdu ma rampę dla wózka inwalidzkiego. Więc można wytypować któreś linie i ich brygady na których będą wyłącznie jeździły autobusy niskopodłogowe. Np. 1, 7, 9, 10, 22 - to taka moja propozycja.

Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zmiana głupiego według mnie nawyku - dlaczego na autobusach z wyświetlaczami przednimi znajduje się tylko numer linii ? Kiedyś było tak: http://www.phototrans.eu/14,54309,0,Neoplan_K4016td_400.html


To nie jest głupi nawyk, tylko po prostu nie ma możliwości włączyć całego wyświetlacza - coś z nimi jest. Dla mnie lepiej jak mają wyświetlać sam numer linii, niż jakby wcale miały nie wyświetlać. Co prawda - lepiej byłoby dla MKS-u zakupić nowe wyświetlacze najlepiej diodowe jak w liberach.
A nit żaden głupi nawyk, ani nie żaden brak możli przystanku końcowego są tylko 2, albo sterownik do wyświetlacz nie jest zaprogramowany [dosyć prawdopodobne], albo sterownik jest popsuty (gdyby wyświetlacz to albo by nic nie wyświetlał albo przypadkowe piksele by pokazywał). Hmmm... lepiej dla MKSu aby zakupiło nowe diodowe wyświetlacze? Pod jakim względem lepiej cenowym? ni sądzę bo kupno nowego wyświetlacza na pewno nie jest tanie, obecnie nie posiadam informacji ile kosztuje komplet wyświetlaczy + sterownik, przyjmijmy że ok 20 tys zł za komplet pomnóżmy to przez 5 daje na sumę 100 tys zł czyli ok 1/3 ceny autobusu MIDI (nowego). Dużo tańszym sposobem jest wyczyszczenie każdego poklei wyświetlacza przez co piksel będzie wyglądać jak nowy czyli soczyście zielony kolor i jeśli którego z sterowników nie będzie można doprowadzić do ładu to kupić nowy, bo takie są jeszcze w sprzedaży przez R&G Mielec i nie są drobie. W Kielcach jakiś czas temu parę wyświetlaczy zostało przeczyszczone i bardzo ładnie i czytelnie na nich wszystko widać.
Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Utworzenie przynajmniej 1 nocnej linii stale wykonującej kursy, np. co godzinę. W zamyśle głównym 2 nocne linie. Jedna nie obsłuży całego miasta.


W wątku "Linie nocne" postaram się jakoś to zorganizować. Chociaż w realiach może się tak okazać, że w końcu pójdą one do kasacji, bo MKS dla przysłowiowego "powietrza" linii utrzymywać nie będzie...
Bo szkoda marnować dla powietrza paliwo. Sądzę że Skarżyszanie będą woleli TAXI ponieważ komunikacja nie dotrze wszędzie a TAXI można podjechać pod blok osiedlowa uliczką. Choć można spróbować z nocnymi, bo w Kielcach też były "testowane" linie nocne, były 3 jest 1 połączona z tych trzech mniej więcej.

Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zwiększenie liczby kursów na poszczególnych liniach.


No, jeżeli chcemy uruchomić tyle linii, to może być tak, że niektórych MKS nie będzie mógł uruchomić, bo... nie będzie miał czym ich obsłużyć. MKS obsługuje również wszelakie przewozy szkolne i już przy obecnym stanie linii jak zauważył Adam: "około 14 na bazie robi się pusto".
Jedynce przydał by się zastrzyk kursów, bo jak na linie z największą częstotliwością to za mało. O 14 jak nie raz byłe pod bazą to wcale pustki na bazie nie widziałem autobusów na zwiększenie brygad i na rezerwy jest pod dostatkiem.

Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Dlaczego kierowcy autobusów przed zamknięciem drzwi nie używają brzęczyków ? Również temat do dyskusji, tym bardziej że z moich informacji wynika że są one zainstalowane.


O ile mi wiadomo te "brzęczyki" są zainstalowane i używane tylko w liberach. W solinach tego nie stwierdziłem.

Gdyby były zainstalowane Bartek to by pewnie kierowcy używali ich. To to chyba każdy wie Paweł Wink
Pią Lut 19, 2010 18:15 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Nazwa Skype
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
Są zainstalowane. Ale w MKSie nie patrzy się na sztukę prowadzenia pojazdów tylko się siada i jedzie. Nie patrzmy na wszystko w różowych barwach. Może i podjeżdżali by taksówką, ale na logikę: 15 zł za jeden kurs taxi czy np 2,20 zł za bilet nocny i kawałek spacerkiem ? Libero albo Solinki na nocne... są oszczędniejsze niż cały tabor i nie są wielkie, wiec byłyby w sam raz na linie nocne. Oczywiście jeśli mowa o liniach nocnych to częstotliwość kursowania jest do ustalenia. Myślę że co 1,5 h było by optymalnie, bo co 1h byłoby za często...

PS: Z wyświetlaczami należy coś zrobić. Nie po to są w autobusach aby tylko numer wyświetlały. W końcu mamy dążyć do poprawy jakości komunikacji miejskiej. Wyświetlacze są akurat także elementarne.
Pią Lut 19, 2010 18:44 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Ziarek napisał:
Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zmiana czytelności rozkładów jazdy. Te obecne w formacie g:m czyli godzina:minuta 13:45 np, są przestarzałe. Osobiście proponuje zrobić to w sposób ogólnie przyjęty przez większość przedsiębiorstw, np:

8 | [07] [28] [53]
9 | [13] [33] [59]

W Warszawie dodatkowo, każda minuta w takim nawiasie jak powyżej oznacza kurs wykonywany pojazdem niskopodłogowym. Niestety w realiach MKSu to raczej niemożliwe, ale i w sumie nie potrzebne.


Tak, tutaj masz rację, jest to dobry sposób, ale na większości linii byłby tylko jeden kurs co godzinę, albo nawet co dwie (ob. 12 w dni wolne). Tak jak wspomniałeś, oznaczanie kursów niskopodłogowych mijaj się z celem, bo zaznaczą np. że kursy niskopodłogowe są na 1 brygadzie jedynki, a tutaj podjeżdża peerka.
Wcale oznaczanie dodanie oznaczenia "N" na rozkładzie nie mija się z celem, ponieważ MKS ma 3 Libera, które są niskowejściowe, ale mają rampę dla wózków inwalidzkich i mają kilka siedzeń z przodu z poziomu podłogi i są dwa Neoplany K4016td które są niskopodłogowe na całej długości pojazdu ma rampę dla wózka inwalidzkiego. Więc można wytypować któreś linie i ich brygady na których będą wyłącznie jeździły autobusy niskopodłogowe. Np. 1, 7, 9, 10, 22 - to taka moja propozycja.


No, teoria, a praktyka to dwie oddzielne dziedziny. Nie mówię, że Twoje propozycje Ziarek są złe, ale w niektórych sytuacjach mogą się nie sprawdzić. Co do linii to jeszcze można by dodać 12 - tam praktycznie zawsze w dni robocze jest libero, i 26, gdzie standardem jest solina.

Ziarek napisał:
Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zmiana głupiego według mnie nawyku - dlaczego na autobusach z wyświetlaczami przednimi znajduje się tylko numer linii ? Kiedyś było tak: http://www.phototrans.eu/14,54309,0,Neoplan_K4016td_400.html


To nie jest głupi nawyk, tylko po prostu nie ma możliwości włączyć całego wyświetlacza - coś z nimi jest. Dla mnie lepiej jak mają wyświetlać sam numer linii, niż jakby wcale miały nie wyświetlać. Co prawda - lepiej byłoby dla MKS-u zakupić nowe wyświetlacze najlepiej diodowe jak w liberach.
A nit żaden głupi nawyk, ani nie żaden brak możli przystanku końcowego są tylko 2, albo sterownik do wyświetlacz nie jest zaprogramowany [dosyć prawdopodobne], albo sterownik jest popsuty (gdyby wyświetlacz to albo by nic nie wyświetlał albo przypadkowe piksele by pokazywał). Hmmm... lepiej dla MKSu aby zakupiło nowe diodowe wyświetlacze? Pod jakim względem lepiej cenowym? ni sądzę bo kupno nowego wyświetlacza na pewno nie jest tanie, obecnie nie posiadam informacji ile kosztuje komplet wyświetlaczy + sterownik, przyjmijmy że ok 20 tys zł za komplet pomnóżmy to przez 5 daje na sumę 100 tys zł czyli ok 1/3 ceny autobusu MIDI (nowego). Dużo tańszym sposobem jest wyczyszczenie każdego poklei wyświetlacza przez co piksel będzie wyglądać jak nowy czyli soczyście zielony kolor i jeśli którego z sterowników nie będzie można doprowadzić do ładu to kupić nowy, bo takie są jeszcze w sprzedaży przez R&G Mielec i nie są drobie. W Kielcach jakiś czas temu parę wyświetlaczy zostało przeczyszczone i bardzo ładnie i czytelnie na nich wszystko widać.


Chcieć to nie znaczy móc - W MKS-ie wolą pewnie wsadzić standardową "dechę" niż się bawić z wyświetlaczami.

Ziarek napisał:
Paweł_K napisał:
Bartek_K napisał:

* Zwiększenie liczby kursów na poszczególnych liniach.


No, jeżeli chcemy uruchomić tyle linii, to może być tak, że niektórych MKS nie będzie mógł uruchomić, bo... nie będzie miał czym ich obsłużyć. MKS obsługuje również wszelakie przewozy szkolne i już przy obecnym stanie linii jak zauważył Adam: "około 14 na bazie robi się pusto".
Jedynce przydał by się zastrzyk kursów, bo jak na linie z największą częstotliwością to za mało. O 14 jak nie raz byłe pod bazą to wcale pustki na bazie nie widziałem autobusów na zwiększenie brygad i na rezerwy jest pod dostatkiem.


A byłeś kiedyś w dni robocze, czy tylko w ferie?

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Pią Lut 19, 2010 21:39 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
Tylko spokojnie.

Po to mamy się wybrać do MKSu żeby dać do myślenia, posłuchać zobowiązań i trzymać ich za słowo. Kwestia tego że dogadajmy się tutaj albo na piwo chodźmy i dogadamy się o co będziemy walczyć tak naprawdę.
Pią Lut 19, 2010 22:21 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Szymon
Kierowca


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Takie małe wspomnienie... Kiedyś "1" miała wpisane w rozkładzie w godzinach szczytowych: "Kursuje co 10min". Marzenie żeby tak znów się stało Cool

_________________
Pią Lut 19, 2010 22:35 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Ha, to trzeba by było co najmniej dwie brygady dodać, bo teraz jeździ średnio co 25 minut ;-)

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Sob Lut 20, 2010 08:32 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
Dałoby rade zapewne. Kwestia dostosowania tego do godzin "szczytowych". A propos, kiedy (mniej więcej rok) tak było że 1 kursowała co 10 minut ?
Sob Lut 20, 2010 15:21 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Szymon
Kierowca


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 286
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Bartek_K napisał:
Dałoby rade zapewne. Kwestia dostosowania tego do godzin "szczytowych". A propos, kiedy (mniej więcej rok) tak było że 1 kursowała co 10 minut ?
Historia... Gdzieś w latach 80. ;-) Mniej więcej od 1982 do 1986-7 :) Godziny szczytowe wtedy były 7-9 i 13-16. W szczycie kursowało prawdopodobnie 5 wozów.

_________________
Sob Lut 20, 2010 16:38 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Zgadzam się z Szymonem. Z opowiadań mojego taty tez wynika, że były to lata 80. :)

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Sob Lut 20, 2010 17:48 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
Panowie, witam po krótkiej przerwie. Właśnie otworzyliśmy nowy portal internetowy, więcej o nim przeczytacie w zakładce O NAS -> www.skarzysko-kamienna.org . Piszę tutaj w kontekscie tego, ze w najbliższym czasie jestem umówiony z Panem Maćkowiakiem, będzie rezerwował dla nas termin na spotkanie. Przypomniałem mu o tym forum. Więc teraz Panowie, gorąca prośba: zmotywujmy się, zbierzmy do kupy i chodźmy wreszcie do tego MKSu. Ja ide jako portal, więc będzie kamera, to w końcu jest media, więc większa siła przebicia, + Wy, czyli specjaliści, ludzie z wizją, no i pomysłami, które mam nadzieję przedstawimy.

Zapraszam również do gorącej dyskusji na naszym portalu skarzysko-kamienna.org na temat MKSu, oraz do głosowania w sondzie nad wprowadzeniem nocnej linii :)
Nie Maj 02, 2010 22:51 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bartek_K
Kierowca


Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 181
Skąd: Skarżysko/Warszawa

Post Odpowiedz z cytatem
W imieniu portalu poszło dzisiaj pismo... nie wiem, włączacie się na to spotkanie czy nie ? CHŁOPAKI OBUDŹCIE SIĘ !!!!!
Pon Maj 10, 2010 17:55 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Paweł_K
Główny dyspozytor


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 427
Skąd: Skarżysko-Kamienna

Post Odpowiedz z cytatem
Ja mogę iść, ale jeżeli termin mi będzie pasował. Do 25 czerwca jestem w dni robocze do 15 praktycznie nieosiągalny, bo szkoła.

_________________
"Dla dobra mieszkańców - z pożytkiem dla miasta"
Sro Maj 12, 2010 20:11 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM
Reklama







Sro Maj 12, 2010 20:11
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Skarżyskie forum komunikacji miejskiej Strona Główna » Sala konferencyjna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Skarżyskie forum komunikacji miejskiej  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online